Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12151
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Яцишина, Анастасія Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Yatsishina, Anastasiia Mykolaivna | - |
dc.date.accessioned | 2021-08-30T12:03:38Z | - |
dc.date.available | 2021-08-30T12:03:38Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Яцишина А. М. Психологічні умови корекції емоційно-деструктивної поведінки дітей молодшого шкільного віку : автореф. дис. … канд. псих. наук : 19.00.07 / А. М. Яцишина. – Одеса, 2021. – 21 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12151 | - |
dc.description.abstract | У дисертаційній роботі представлено теоретико-емпіричний аналіз емоційно-деструктивної поведінки дітей молодшого шкільного віку, що розглядається як процес неадекватних руйнівних дій, спрямованих на ускладнення взаємодії особистості на початкових етапах онтогенезу з соціальним оточенням. Розроблено структурну модель емоційно-деструктивної поведінки дітей молодшого шкільного віку, що відображає сукупність критеріальних характеристик (когнітивний, рефлексивний, комунікативний, поведінковий), які у поєднанні своїх показників визначають виникнення, протікання та розвиток специфічних особливостей емоційно-деструктивної поведінки дітей молодшого шкільного віку. Розроблено (у співавторстві) комплекс діагностичного інструментарію: «Методика визначення рівня прояву емоційно-деструктивної поведінки» та «Методика визначення прояву гіперактивністі», результати апробації яких показали високу надійність та валідність, що дозволяє використовувати їх в дослідницьких та практичних цілях. The dissertation work presents a theoretical and empirical analysis of the emotional and destructive behavior of children of primary school age, which is considered as a process of inadequate destructive actions aimed at complicating the interaction of the individual at the initial stages of ontogenesis with the social environment. A structural model of emotional-destructive behavior of primary school children has been developed, reflecting a set of criterion characteristics (cognitive, reflexive, communicative, behavioral), which, in combination of their indicators, determine the occurrence, course and development of specific features of emotional-destructive behavior of primary school children. A complex of diagnostic tools was developed (in co-authorship): «Method for determining the level of manifestation of emotional-destructive behavior» and «Method for determining the manifestation of hyperactivity», the results of testing showed high reliability and validity, which allows them to be used for research and practical purposes. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | деструкція | uk |
dc.subject | деструктивна поведінка | uk |
dc.subject | емоційно-деструктивна поведінка | uk |
dc.subject | гіперактивність | uk |
dc.subject | корекція | uk |
dc.subject | destruction | uk |
dc.subject | destructive behavior | uk |
dc.subject | emotionally destructive behavior | uk |
dc.subject | hyperactivity | uk |
dc.subject | correction | uk |
dc.title | Психологічні умови корекції емоційно-деструктивної поведінки дітей молодшого шкільного віку | uk |
dc.title.alternative | Psychological conditions for the correction of emotionally destructive behavior of children of primary school age | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
aref_Yatsishina_2021.pdf | 257.97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.