Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12150
Title: | Регулятивні чинники креативності суб’єкта навчально-професійної діяльності |
Other Titles: | Regulatory factors of creativity of the subject of educational and professional activity |
Authors: | Саврасов, Микола Володимирович Savrasov, Mykola Volodymyrovych |
Keywords: | особистість творчість вербальна та образна креативність суб’єкт навчально-професійна діяльність професійна підготовка регулятивні предиктори метакреативність саморегуляція мотивація навчання вольові якості емоційна регуляція тренінг розвитку креативності personality creativity verbal and figurative creativity subject educational-professional activity professional training regulatory predictors meta-memory meta-creativity self-regulation motivation of higher education volitional qualities emotional regulation creativity development training |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Державний заклад «Донбаський державний педагогічний університет» |
Citation: | Саврасов М.В. Регулятивні чинники креативності суб’єкта навчально-професійної діяльності : дис. … док. псих. наук : 19.00.07 / М. В. Саврасов. – Одеса, 2021. – 485 с. |
Abstract: | У роботі представлено аналіз науково-теоретичних концепцій і підходів до вивчення проблеми психологічної динаміки, типології та регулятивних чинників креативності суб’єкта навчально-професійної діяльності, визначено й описано її психологічні чинники, розкрито сутність та особливості даних явищ. У результаті теоретичного аналізу було доведено, що креативність учителя є обов’язковою інтегральною характеристикою цілісної особистості педагога, яка зумовлена певними психолого-педагогічними умовами і високим рівнем сформованості фахових та особистісних якостей, які розвивається впродовж усієї педагогічної діяльності і є вирішальним чинником професійного зростання. Креативність особистості студента педагогічного профілю разом з іншими видами активності особистості майбутнього учителя є необхідною умовою інтеграції всіх етапів і рівнів психічної активності, виступаючи механізмом формування структури особистості як єдиної функціонально-динамічної системи та забезпечуючи успішну реалізації навчально-професійної діяльності. The paper presents an analysis of scientific and theoretical concepts and approaches to studying the problem of psychological dynamics, typology and regulatory factors of personality creativity of the subject. professional activity, its psychological factors are defined and described, the essence and features of these phenomena are revealed. Theoretical analysis showed that teacher creativity is a mandatory integral characteristic of the holistic personality of the teacher, which is due to certain psychological and pedagogical conditions and a high level of professional and personal qualities that develop throughout teaching and is a decisive factor in professional growth. Creativity of the student-teacher's personality together with other types of activity of the future teacher's personality is a necessary condition for integration of all stages and levels of mental activity, acting as a mechanism of personality structure formation as a single functional-dynamic system and ensuring successful implementation of educational and professional activity. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12150 |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Savrasov_2021_dis.pdf | 4 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.