Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12143
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАсєєва, Юлія Олександрівна-
dc.contributor.authorAsieieva, Yuliia Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2021-08-26T11:59:00Z-
dc.date.available2021-08-26T11:59:00Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationАсєєва Ю.О. Психологічні засади кіберадикцій в підлітковому та юнацькому віці : автореф. дис. … док. псих. наук : 19.00.07 / Ю. О. Асєєва. – Одеса, 2021. – 44 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12143-
dc.description.abstractДисертацію присвячено вивченню психологічних засад кіберадикцій в підлітковому та юнацькому віці. На підставі вивчення теоретико-методологічних засад психологічного пізнання віртуального простору, особливостей кіберзалежності й індивідуально-психологічних характеристик, психічних станів, особливостей внутрішньо-сімейних стосунків кіберадиктів та з використанням принципів системного, суб’єктно-діяльнісного, особистісно зорієнтованого підходів побудовано та емпірично апробовано структурно-динамічну модель розвитку та подолання кіберадикцій в підлітковому та юнацькому віці, розроблено психолого-педагогічні рекомендації щодо профілактики кіберадикцій для психологів та соціальних працівників освітніх закладів України. Thesis is devoted to the study of psychological bases of cyber-addiction in adolescence and adolescence. Based on the study of theoretical and methodological principles of psychological cognition of virtual space, features of cyber dependence and individual psychological characteristics, mental states, features of intrafamily relations of cyber addictions and using the principles of systemic, subject-activity, personality-oriented approaches built and empirically, dynamic model of development and overcoming of cyber-addictions in adolescence and adolescence, developed psychological and pedagogical recommendations for the prevention of cyber-addictions for psychologists and social workers of educational institutions of Ukraine.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectадикціяuk
dc.subjectкіберадикціяuk
dc.subjectпідлітковий та юнацький вікuk
dc.subjectвіртуалізація самосвідомостіuk
dc.subjectрозвиток кіберадикціїuk
dc.subjectЯ-концепціяuk
dc.subjectвіртуальне Яuk
dc.subjectвіртуальна Я-концепціяuk
dc.subjectпрофілактика та психокорекція кіберадикційuk
dc.subjectaddictionsuk
dc.subjectcyber-addictionuk
dc.subjectadolescence and adolescenceuk
dc.subjectvirtualization of self-consciousnessuk
dc.subjectdevelopment of cyber-addictionuk
dc.subjectI-conceptuk
dc.subjectvirtual-Iuk
dc.subjectvirtual self-conceptuk
dc.subjectprevention and psychocorrection of cyber-addictionsuk
dc.titleПсихологічні засади кіберадикцій в підлітковому та юнацькому віціuk
dc.title.alternativeПсихологические основы киберадикций в подростковом и юношеском возрастеuk
dc.title.alternativePsychological grounds of cyber-addictions in adolescence and youthuk
dc.typeThesisuk
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Asieieva_Yu._O._2021.pdf411.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.