Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12069
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чебикін, Олексій Якович | - |
dc.contributor.author | Chebykin, Oleksij Yakovych | - |
dc.date.accessioned | 2021-07-30T11:49:54Z | - |
dc.date.available | 2021-07-30T11:49:54Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Чебикін О. Я. Психоемоційна залежність від мобільних засобів зв’язку у студентів, що мають різні прояви емоційної зрілості / Олексій Якович Чебикін // Наука і освіта. - 2016. - № 11. - С. 30-34. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12069 | - |
dc.description.abstract | The paper presents the study of students’ psychoemotional dependence on mobile means of communications. It has been found that 22% of the surveyed students have high level of dependence, 47.5% – the medium one, and 30.5% – the low one. The students with different levels of dependence are characterised by significant differences in the peculiarities of emotional maturity. The indicators of emotional maturity are empathy, self-regulation and its integral indicator. The results obtained can be employed in prophylactic treatment and correction of students’ psychoemotional dependence on mobile means of communications. Статтю присвячено проблемі психоемоційної залежності студентів від мобільних засобів зв’язку. Автор виходив із наступної гіпотези: оскільки емоційна зрілість особистості є інтегральною властивістю, яка інтегрується практично з усіма особливостями психіки, вона найбільшою мірою буде характеризувати наявність тієї чи іншої психоемоційної залежності. Для дослідження особливостей залежності студентів від використання мобільних засобів зв’язку використовувався спеціально розроблений авторський опитувальник і тест. Виконане дослідження показало, що серед обстежених вибірок студентів у 22% фіксується високий рівень залежності, у 47,5% – середній і у 30,5% – низький. При цьому також встановлено, що студенти, які мають різні рівні залежності, досить істотно відрізняються за особливостями емоційної зрілості. Особливо чітко ця різниця простежується між студентами з високим і низьким рівнями залежності від мобільних засобів комунікації. Серед показників емоційної зрілості, за якими диференціюють студентів, найбільш інформативними є емпатія, саморегуляція та її інтегральний показник. Отримані дані можуть бути використані під час організації профілактики та корекції психоемоційної залежності студентів від мобільних засобів комунікації. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | psychoemotional dependence | uk |
dc.subject | emotional maturity | uk |
dc.subject | mobile means of communications | uk |
dc.subject | students | uk |
dc.subject | психоемоційна залежність | uk |
dc.subject | емоційна зрілість | uk |
dc.subject | студенти | uk |
dc.subject | мобільні засоби зв’язку | uk |
dc.title | Психоемоційна залежність від мобільних засобів зв’язку у студентів, що мають різні прояви емоційної зрілості | uk |
dc.title.alternative | Psychoemotional dependence on means of mobile communications in students with different demonstrations of emotional maturity | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2016 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Chebykin.pdf | 485.75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.