Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11971
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванова, В. В.-
dc.date.accessioned2021-07-16T07:49:15Z-
dc.date.available2021-07-16T07:49:15Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationІванова В. В. Особливості розвитку творчого мислення у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку / В. В. Іванова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №9. – С. 97-101.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11971-
dc.description.abstractУ статті йдеться про особливості творчого мислення дітей у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку, показано педагогічні умови, які сприяють такому розвитку. he article deals with the peculiarities of children's creative thinking in the transition period from preschool to primary school age, shows the pedagogical conditions that contribute to such development.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectтворче мисленняuk
dc.subjectмолодший шкільний вікuk
dc.subjectдошкільний вікuk
dc.subjectрозвиток творчих здібностейuk
dc.subjectcreative thinkinguk
dc.subjectprimary school ageuk
dc.subjectpreschool ageuk
dc.subjectdevelopment of creative abilitiesuk
dc.titleОсобливості розвитку творчого мислення у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного вікуuk
dc.title.alternativeFeatures of the development of creative thinking in the transition period from preschool to primary school ageuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivanova V. 2011.pdf126.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.