Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11935
Title: | Особенности влияния интернет-аддикции на успешность учебной деятельности студентов |
Other Titles: | Особливості впливу інтернет-адикції на успішність навчальної діяльності студентів Features of the influence of Internet addiction on the success of students' educational activities |
Authors: | Акімов, Сергій Костянтинович Акимов, Сергей Константинович Akimov, Sergiy Kostyantynovych |
Keywords: | интернет-аддиктивное поведение успешность обучения успеваемость умственные способности інтернет-адиктивна поведінка успішність навчання успішність розумові здібності Internet addictive behavior learning success success mental abilities |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Акимов С. К. Особенности влияния интернет-аддикции на успешность учебной деятельности студентов / С. К. Акимов // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №9. – С. 7-12. |
Abstract: | В статье рассматривается проблема влияния интернет-аддикции на успешность учебной деятельности студентов. Проведено исследование успеваемости, логичности мышления и ряда индивидуально-психологических особенностей студентов, склонных к интернет-аддиктивному поведению и не зависимых от Интернета. Результаты показали, что у интернет-аддиктивных студентов проявляются проблемы с успешностью обучения. У статті розглядається проблема впливу інтернет-адикції на успішність навчальної діяльності студентів. Проведено дослідження успішності, логічності мислення і ряду індивідуально-психологічних особливостей студентів, схильних до інтернет-адиктивної поведінки і не залежних від Інтернету. Результати показали, що у інтернет-адиктивних студентів проявляються проблеми з успішністю навчання. The article considers the problem of the influence of Internet addiction on the success of students' educational activities. A study of the success, logic of thinking and a number of individual psychological characteristics of students prone to Internet addictive behavior and independent of the Internet. The results showed that online addictive students have problems with academic performance. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11935 |
Appears in Collections: | 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Akimov Sergiy Kostyantynovych 2011.pdf | 464.33 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.