Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11901
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Полєвікова, О. Б. | - |
dc.date.accessioned | 2021-07-12T10:50:32Z | - |
dc.date.available | 2021-07-12T10:50:32Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Полєвікова О. Б. Особливості дослідження дитячого словника / О. Б. Полєвікова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №8. – С. 109-111. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11901 | - |
dc.description.abstract | Автор статті обґрунтовує особливості дослідження дитячого словника. З’ясовує, з якою метою варто здійснювати обстеження; наводить приклади конкретних методик; виявляє рівні засвоєння слів дошкільниками; визначає показники ступеня володіння дітьми словом. The author of the article substantiates the peculiarities of the study of children's vocabulary. Find out for what purpose to carry out inspections; gives examples of specific techniques; identifies levels of word acquisition by preschoolers; determines indicators of the degree of children's mastery of the word. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | методики дослідження словника дитини | uk |
dc.subject | рівні засвоєння слів | uk |
dc.subject | показники ступеня володіння дітьми словом | uk |
dc.subject | methods of researching the child's vocabulary | uk |
dc.subject | indicators of the degree of ownership of children in a word | uk |
dc.subject | levels of word acquisition | uk |
dc.title | Особливості дослідження дитячого словника | uk |
dc.title.alternative | Features of children's vocabulary research | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Polevikova O. 2011pdf | 118.49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.