Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11887
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсипова, Тетяна Юріївна-
dc.contributor.authorOsipova, Tetyana Yuryivna-
dc.date.accessioned2021-07-12T09:35:29Z-
dc.date.available2021-07-12T09:35:29Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationОсипова Т. Ю. Роль педагога-наставника в науковій діяльності дослідників-початківців / Т. Ю. Осипова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №8. – С. 103-106.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11887-
dc.description.abstractУ статті розглядаються види наукової діяльності майбутніх у молодих учителів, визначається роль педагоганаставника в науково-дослідницькій діяльності дослідників-початківців. The article considers the types of scientific activities of future young teachers, determines the role of the teacher-mentor in the research activities of novice researchers.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectнауково-дослідницька діяльність студентівuk
dc.subjectнауково-методична діяльність учителів-практиківuk
dc.subjectпедагог-наставникuk
dc.subjectresearch activity of studentsuk
dc.subjectscientific and methodical activity of teachers-practitionersuk
dc.subjectteacher-mentoruk
dc.titleРоль педагога-наставника в науковій діяльності дослідників-початківцівuk
dc.title.alternativeThe role of a teacher-mentor in the scientific activity of novice researchersuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osipova Tetyana Yuryivna 2011.pdf116.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.