Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11870Full metadata record
| DC Field | Value | Language | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Jia Xin | - | 
| dc.date.accessioned | 2021-07-07T20:52:18Z | - | 
| dc.date.available | 2021-07-07T20:52:18Z | - | 
| dc.date.issued | 2021 | - | 
| dc.identifier.citation | Jia Xin On the teaching of chinese characters at the introductory stage of teaching chinese as a foreign language / Jia Xin // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: міжнародний журнал. – Вип. 4. – Харбін : Харбінський інженерний університет, 2021. – С. 45-46. | uk | 
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11870 | - | 
| dc.description.abstract | This article introduces targeted teaching methods on Chinese character teaching at the introductory stage of teaching Chinese as a foreign language and briefly analyzes its significance and limitations. У цій статті представлено цілеспрямовані методи навчання викладання китайської мови на вступному етапі викладання китайської мови як іноземної та коротко проаналізовано її значення та обмеження | uk | 
| dc.language.iso | zh | uk | 
| dc.publisher | Харбінський інженерний університет | uk | 
| dc.subject | chinese as a foreign language | uk | 
| dc.subject | introductory stage | uk | 
| dc.subject | chinese character teaching | uk | 
| dc.subject | китайська як іноземна мова | uk | 
| dc.subject | вступний етап | uk | 
| dc.subject | викладання китайського ієрогліфу | uk | 
| dc.title | On the teaching of chinese characters at the introductory stage of teaching chinese as a foreign language | uk | 
| dc.title.alternative | Про викладання китайських символів на вступному етапі викладання китайської мови як іноземної | uk | 
| dc.type | Article | uk | 
| Appears in Collections: | 2021 Вип. 4 | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Jia Xin 2021.pdf | 719.59 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.