Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11853
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мировська, Ю. І. | - |
dc.contributor.author | Волкова, Юлія Ігорівна | - |
dc.contributor.author | Volkova, Yuliia | - |
dc.date.accessioned | 2021-07-01T11:04:00Z | - |
dc.date.available | 2021-07-01T11:04:00Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Волкова Ю. І. Наукові підходи і принципи формування художньокомунікативних умінь майбутніх учителів музики та хореографії / Ю. І. Волкова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. – Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Вип. 18(23) – Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – С. 166-172. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11853 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуті наукові підходи і принципи, що визначають стратегію методичного супроводу процесу формування художньо-комунікативних умінь майбутніх учителів музики і хореографії. Такими підходами є: гуманістичний, середовищної, особистісно-діяльнісний і герменевтичний. Розкрито принцип комфортного художнього спілкування, принцип художньої творчості, принцип діалогічності і принцип художньо-комунікативного розуміння. This article deals with the conceptual approaches, principles necessary to determine and reason the pedagogical conditions and methodical support structure of the artistic and communicative skills forming of future music and choreography teachers. Such approaches are: humanistic, environmental, activistic and hermeneutical. The following principles are pointed out: the principle of the comfortable artistic communication, the principle of the artistic creation, the principle of the dialogueness and the principle of the artistic and communicative comprehension. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова | uk |
dc.subject | наукові підходи | uk |
dc.subject | принципи | uk |
dc.subject | художньо-комунікативні вміння | uk |
dc.subject | майбутні вчителі музики і хореографії | uk |
dc.subject | conceptual approaches | uk |
dc.subject | principles | uk |
dc.subject | artistic and communicative skills | uk |
dc.subject | future music and choreography teachers | uk |
dc.title | Наукові підходи і принципи формування художньокомунікативних умінь майбутніх учителів музики та хореографії | uk |
dc.title.alternative | Scientific approaches and principles of formation of artistic and communicative skills of future teachers of music and choreography | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра музичного мистецтва і хореографії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Volkova Yuliia 2015.pdf | 306.46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.