Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11841
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Семко, Яна Сергіївна | - |
dc.contributor.author | Semko, Yana Serhiivna | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-25T09:54:52Z | - |
dc.date.available | 2021-06-25T09:54:52Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Семко Я. С. Гламуризація у віртуальній реальності / Я. С. Семко // Освіта та соціалізація особистості : матеріали ІХ Всеукраїнської Інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених (Одеса, 23-24 квітня 2021 р.) / Південноукр. нац. пед. ун-т імені К. Д. Ушинського. – Одеса, 2021 – С. 32-35. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11841 | - |
dc.description.abstract | Явище «віртуальної реальності» увійшло в наше життя задовго до появи ЕОМ, а термін з'явився на рубежі XIX-XX століть. Завдяки технічному прогресу віртуальні взаємодії все більше стають схожими на реальні. Робота за комп'ютером більше стає схожа на реальні події, а online-спілкування знаходить подібність зі спілкуванням в реальному просторі і часі. Віртуалізацію можна порівняти з втратою суті речей, але не в сенсі знищення старого, а в сенсі створення нової реальності. The phenomenon of "virtual reality" entered our lives long before the advent of computers, and the term appeared at the turn of the XIX-XX centuries. Due to technical progress, virtual interactions are becoming more and more like real ones. Working at a computer becomes more like real events, and online communication is similar to communication in real space and time. Virtualization can be compared to the loss of the essence of things, but not in the sense of destroying the old, but in the sense of creating a new reality. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | віртуальна реальність | uk |
dc.subject | комп’ютер | uk |
dc.subject | віртуальне середовище | uk |
dc.subject | Інтернет | uk |
dc.subject | віртуалізація суспільства | uk |
dc.subject | реклама в суспільстві | uk |
dc.subject | бренд | uk |
dc.subject | virtual reality | uk |
dc.subject | virtual environment | uk |
dc.subject | virtualization of society | uk |
dc.subject | brand | uk |
dc.subject | computer | uk |
dc.subject | Internet | uk |
dc.subject | advertising in society | uk |
dc.title | Гламуризація у віртуальній реальності | uk |
dc.title.alternative | Glamorization in virtual reality | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Освіта та соціалізація особистості (2021) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Semko Yana Serhiivna 2021.pdf | 958.92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.