Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1181
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Луцан, Надія Іванівна | - |
dc.contributor.author | Lutsan, Nadiya Ivanivna | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-22T09:10:23Z | - |
dc.date.available | 2018-12-22T09:10:23Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Луцан, Н. І. Теорія і практика розвитку зв'язного мовлення дітей дошкільного віку в мовленнєво-ігровій діяльності : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / Надія Іванівна Луцан; наук. консультант А. М. Богуш; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2006. – 45 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1181 | - |
dc.description.abstract | У дисертації представлено концептуально-методичний підхід до проблеми розвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного віку в мовленнєво-ігровій діяльності; розроблено і науково обґрунтовано функціональну модель розвитку зв’язного мовлення в мовленнєво-ігровій діяльності, яка поєднує мовленнєво-стимульований, продуктивно-діяльнісний і креативний етапи, доведено ефективність її використання. У процесі дослідження було визначено поняття „мовленнєво-ігрова діяльність”, „мовленнєво-ігрова компетенція” „вербальна гра”, уточнено і структуровано зміст понять „словесна гра”, „ігрова компетенція”, „ігрова мовленнєва вправа”; визначено показники, критерії та охарактеризовано рівні розвитку зв’язного мовлення дітей в мовленнєво-ігровій діяльності; встановлено педагогічні умови й закономірності сприяння її розвитку. The dissertation introduces the conception-methodic approach to the problem of development relation speech of under school age children in the speech-game activity. It is worked out and scientifically well-founded the function model of relation speech development in speech-game activity that combine speech-stimulate, productive-functioning and creative stages. The effectiveness of use was proved. Such conceptions were defined during the process of investigation, as: “speech-game activity”, “speech-game competence”, “verbal game”, was made more exact and structured the substance of conceptions “verbal game”, “game competence”, “game-speech exercise”. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | мовленнєво-ігрова діяльність | uk |
dc.subject | вербальна гра | uk |
dc.subject | мовленнєво-ігрова компетенція | uk |
dc.subject | зв’язне мовлення | uk |
dc.subject | speech-game activity | uk |
dc.subject | verbal game | uk |
dc.subject | speech-game competence | uk |
dc.subject | relation speech | uk |
dc.title | Теорія і практика розвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного віку в мовленнєво-ігровій діяльності | uk |
dc.title.alternative | The theory and practice of the development of under school age children’s speech fluency in speech-game activity | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Lutsan.aref.pdf | 448.06 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.