Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11780
Title: | Педагогічні умови реалізації комунікативно-мовленнєвого супроводу розвитку професійного українського мовлення майбутніх логопедів |
Other Titles: | Pedagogical conditions for the implementation of communicative and speech support for the development of professional Ukrainian speech of future speech therapists |
Authors: | Кисельова, Ольга Ігорівна Kyselyova, Olga Igorivna |
Keywords: | комунікативно-мовленнєвий супровід професійно-спрямоване українське мовлення мовленнєва діяльність мовленнєвий розвиток професійно-спрямована лексика communicative-speech support professionally-oriented Ukrainian broadcasting speech activity professionally-oriented vocabulary speech development |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Кисельова О. І. Педагогічні умови реалізації комунікативно-мовленнєвого супроводу розвитку професійного українського мовлення майбутніх логопедів / О. і. Кисельова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №8. – С. 62-66. |
Abstract: | У статті розглядаються педагогічні умови реалізації комунікативно-мовленнєвого супроводу розвитку професійноспрямованого українського мовлення майбутніх логопедів, принципи й методика дослідження, визначено рівні розвитку професійно-спрямованого українського мовлення майбутніх логопедів. The article considers the pedagogical conditions for the implementation of communicative and speech support for the development of professionally oriented Ukrainian speech of future speech therapists, principles and methods of research, identifies the levels of development of professionally oriented Ukrainian speech of future speech therapists |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11780 |
Appears in Collections: | 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kyselyova Olga Igorivna 2011.pdf | 146.04 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.