Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11735
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтасюк, А.-
dc.date.accessioned2021-06-08T08:34:54Z-
dc.date.available2021-06-08T08:34:54Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСтасюк А. Основні інструменти Public Relations у мережі / А. Стасюк // Матеріали XХVІІ наукової конференції здобувачів вищої освіти «Історичний досвід і сучасність»: доповіді / відп. ред. В. М. Букач. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2021. – Вип. 40. – С. 50-53.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11735-
dc.description.abstractДля побудови відносин з цільовою аудиторією і підтримки її на високому рівні, використовуються різні інструменти PR. За групами ми можемо умовно розділити їх на такі: ЗМІ, мережа Інтернет, ділові заходи, соціальні та спеціальні заходи. Various PR tools are used to build relationships with the target audience and maintain it at a high level. By groups, we can conditionally divide them into the following: media, Internet, business events, social and special events.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectінструменти PRuk
dc.subjectсоціальні мережіuk
dc.subjectінструменти мережі Інтернетuk
dc.subjectPR у маркетингових комунікаціяхuk
dc.subjectPR toolsuk
dc.subjectinternet toolsuk
dc.subjectsocial networksuk
dc.subjectPR in marketing communicationsuk
dc.titleОсновні інструменти Public Relations у мережіuk
dc.title.alternativeThe main tools of Public Relations in the networkuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Випуск 40

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stasiuk A. 2021.pdf176.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.