Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11706
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лук’янченко, І. О. | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-03T12:40:30Z | - |
dc.date.available | 2021-06-03T12:40:30Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Лук’янченко І. О. До питання формування граматичної компетенції студентів мовних факультетів / І. О. Лук’янченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 5. – С. 98-101. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11706 | - |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано актуальність і ефективність використання інтелект-карт у формуванні граматичної компетенції студентів факультетів іноземних мов. Представлено основні принципи і правила створення інтелект-карт. The article substantiates the relevance and effectiveness of the use of intelligence cards in the formation of grammatical competence of students of foreign languages. The basic principles and rules of creating intelligence maps are presented. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | інтелект-карта | uk |
dc.subject | граматична компетенція | uk |
dc.subject | студенти факультетів іноземних мов | uk |
dc.subject | intelligence maps | uk |
dc.subject | grammatical competence | uk |
dc.subject | students of foreign language faculties | uk |
dc.title | До питання формування граматичної компетенції студентів мовних факультетів | uk |
dc.title.alternative | On the question of formation of grammatical competence of students of language faculties | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Лук’янченко І. О. 2011.pdf | 126.68 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.