Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1166
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛобода, Юлія Геннадіївна-
dc.contributor.author-
dc.contributor.authorLoboda, Yuliya Gennadiyivna-
dc.date.accessioned2018-12-21T10:44:17Z-
dc.date.available2018-12-21T10:44:17Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЛобода, Ю. Г. Педагогічні умови використання комп'ютерно-інтегрованих технологій у процесі підготовки майбутніх інженерів [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Юлія Геннадіївна Лобода; наук. кер. І. М. Богданова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2010. – 280 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1166-
dc.description.abstractУ дисертаційному дослідженні визначено й науково обґрунтовано сутність і структуру феномена "готовність майбутніх інженерів до використання комп'ютерно-інтегрованих технологій" як мобілізаційного стану, що характеризується наявністю у їхній свідомості цілісної структури використання комп'ютерно-інтегрованих технологій у майбутній професійній діяльності та сформованою мотивацією до її здійснення, схарактеризовано її компоненти (мотиваційно-ціннісний, змістовий, операційно-діяльнісний), показники (професійна спрямованість, когнітивний, технологічний) та рівні (критичний, базовий, користувальний, проектувальний) готовності майбутніх інженерів до використання комп'ютерно-інтегрованих технологій. The essence and structure of the phenomenon “readiness of the future engineers to implement computer-integrated technologies” as a state of mobilization is characterized by the presence of a kind of an integral structure in their minds aimed at implementing computer-integrated technologies in their future professional activity and at developing motivation to achieve the result have been defined and scientifically grounded in the thesis. The components (motivating and evaluating, semantic, operational and active) of motivation have been described.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectкомп’ютерно-інтегровані технологіїuk
dc.subjectмайбутні інженериuk
dc.subjectготовністьuk
dc.subjectпідготовкаuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectcomputer-integrated technologiesuk
dc.subjectfuture engineersuk
dc.subjectreadinessuk
dc.subjecttraininguk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.titleПедагогічні умови використання комп’ютерно-інтегрованих технологій у процесі підготовки майбутніх інженерівuk
dc.title.alternativePedagogical conditions of implementing computer-integrated technologies in the process of training the future engineersuk
dc.typeThesisuk
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лобода Юлія Геннадіївна.pdf304.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.