Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11637
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Симодейко, С. І. | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-27T08:41:43Z | - |
dc.date.available | 2021-05-27T08:41:43Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Симодейко С. І. Самоменеджмент майбутніх учителів початкових класів як педагогічна проблема / С. І. Симодейко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №6. – С. 209-212. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11637 | - |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано шляхи формування професійного самоменеджменту майбутніх учителів початкових класів, визначені складові самоменеджменту, окреслено напрями вдосконалення підготовки студентів, пов’язані з інтенсифікацією навчального процесу та активізацією їх участі в ньому. The article substantiates the ways of forming professional self-management of future primary school teachers, identifies the components of self-management, outlines areas for improving student training related to the intensification of the educational process and intensification of their participation in it. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | самоменеджмент | uk |
dc.subject | складові самоменеджменту | uk |
dc.subject | педагогічний самоменеджмент | uk |
dc.subject | self-management | uk |
dc.subject | components of self-management | uk |
dc.subject | pedagogical self-management | uk |
dc.title | Самоменеджмент майбутніх учителів початкових класів як педагогічна проблема | uk |
dc.title.alternative | Self-management of future primary school teachers as a pedagogical problem | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Symodeiko S. I.2011.pdf | 133.02 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.