Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11614
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПерова, С. В.-
dc.date.accessioned2021-05-25T12:28:19Z-
dc.date.available2021-05-25T12:28:19Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationПерова С. В. Про визначення складових моделі ключових компетентностей майбутніх учителів-філологів / С. В. Перова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №6. – С. 184-188.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11614-
dc.description.abstractСтаттю присвячено питанню визначення компонентного складу моделі ключових компетентностей майбутніх учителів-філологів за допомогою застосування методу "Делфі". The article is devoted to determining the component composition of the model of key competencies of future teachers of philology using the "Delphi" method.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectключові компетентностіuk
dc.subjectфілологіяuk
dc.subjectвчитель-філологuk
dc.subjectметод "Делфі"uk
dc.subjectkey competenciesuk
dc.subjectphilologyuk
dc.subjectteacher-philologistuk
dc.subjectDelphi methoduk
dc.titleПро визначення складових моделі ключових компетентностей майбутніх учителів-філологівuk
dc.title.alternativeOn determining the components of the model of key competencies of future teachers of philologyuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Perova S V. 2011.pdf135.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.