Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11591
Title: | Исторический аспект использования технических средств обучения в повышении эффективности педагогической практики студентов (вторая половина ХХ столетия) |
Other Titles: | Історичний аспект використання технічних засобів навчання в підвищенні ефективності педагогічної практики студентів (друга половина ХХ сторіччя)). Historical aspect of the use of technical teaching aids in improving the effectiveness of pedagogical practice of students (second half of the twentieth century) |
Authors: | Кулиш, Р. В. |
Keywords: | педагогическая практика эффективность технические средства обучения микрообучение педагоігчна практика ефективність технічні засоби навчання мікронавчання pedagogical practice technical training efficiency microlearning |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Кулиш Р. В. Исторический аспект использования технических средств обучения в повышении эффективности педагогической практики студентов (вторая половина ХХ столетия) / Р. В. Кулиш // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №6. – С. 136-140. |
Abstract: | В статье показано обоснование использования технических средств обучения таких как замкнутая система телевидения, видеомагнитофоны и технические средства оперативной обратной связи в процессе педагогической практики студентов в общеобразовательной школе, что дает возможность значительно повысить её эффективность.У статті показано обгрунтування використання технічних засобів навчання таких як замкнута система телебачення, відеомагнітофони та технічні засоби оперативного зворотного зв'язку в процесі педагогічної практики студентів в загальноосвітній школі, що дає можливість значно підвищити її ефективність. The article shows the rationale for the use of technical learning tools such as a closed system television, VCRs and technical means of operational feedback in the pedagogical process practice of students in secondary school, which gives the opportunity to significantly improve it efficiency. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11591 |
Appears in Collections: | 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kulysh R. V.2011.pdf | 168 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.