Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11566
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Логвіна, Світлана Андріївна | - |
dc.contributor.author | Logvina, Svitlana Andriyivna | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-19T11:22:41Z | - |
dc.date.available | 2021-05-19T11:22:41Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Логвіна С. А. Педагогічна модель процесу формування потенційного англомовного словника / С. А. Логвіна // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 5. – С. 24-29. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11566 | - |
dc.description.abstract | У статті обґрунтована: доцільність створення і розробки педагогічної моделі процесу формування потенційного англомовного словника майбутніх філологів для сприймання автентичного мовлення; суть і послідовність усіх видів мовних, перед-мовленнєвих та мовленнєвих дій і видів мовленнєвої діяльності для досягнення кінцевої мети навчання досліджуваного предмета, а також наочно демонструється зв'язок і залежність усіх компонентів даної моделі. The article substantiates: the expediency of creating and developing a pedagogical model of the process of forming a potential English dictionary of future philologists for the perception of authentic speech; the essence and sequence of all types of speech, pre-speech and speech actions and types of speech activity to achieve the ultimate goal of learning the subject, as well as clearly demonstrates the connection and dependence of all components of this model. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | іншомовний потенційний словник | uk |
dc.subject | професійна компетенція | uk |
dc.subject | системно-комунікативний метод | uk |
dc.subject | етапи та цілі навчання | uk |
dc.subject | елементи предмета навчання | uk |
dc.subject | компоненти змісту навчання | uk |
dc.subject | методи навчання | uk |
dc.subject | контроль результатів навчання | uk |
dc.subject | foreign language potential vocabulary | uk |
dc.subject | professional competence | uk |
dc.subject | system-communicative method | uk |
dc.subject | stages and goals of education | uk |
dc.subject | elements of the subject of study | uk |
dc.subject | components of the content's education | uk |
dc.subject | teaching methods | uk |
dc.subject | control of learning outcomes | uk |
dc.title | Педагогічна модель процесу формування потенційного англомовного словника | uk |
dc.title.alternative | Pedagogical model of the process of forming a potential English dictionary | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2011 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Логвіна С. А. 2011.pdf | 368.9 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.