Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11558
Назва: | Структура формування музично-естетичних уподобань учнів підліткового віку |
Інші назви: | The structure of the formation of musical and aesthetic preferences of adolescents |
Автори: | Бриль, Г. К. Молорова, Л. В. |
Ключові слова: | естетичне виховання музично-естетичне виховання естетичні уподобання музично-естетичні уподобання aesthetic education music-aesthetic education aesthetic preferences musical-aesthetic preferences |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Бриль Г. К. Структура формування музично-естетичних уподобань учнів підліткового віку / Г. К. Бриль, Л. В. Молорова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 5. – С. 5-10. |
Короткий огляд (реферат): | У статті подано структуру формування музично-естетичних уподобань учнів підліткового віку; розкрито ключові поняття дослідження "музично-естетичні уподобання учнів підліткового віку", уточнено поняття "естетичні уподобання"; визначено критерії, показники й рівні сформованості музично-естетичних уподобань учнів підліткового віку. The article presents the structure of the formation of musical and aesthetic preferences of adolescents; the key concepts of the research "musical and aesthetic preferences of adolescents" are revealed, the concept of "aesthetic preferences" is specified; criteria, indicators and levels of formation of musical and aesthetic preferences of adolescents are determined. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11558 |
Розташовується у зібраннях: | 2011 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Г. К. Бриль, Л. В. Молорова 2011.pdf | 222.78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.