Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11550
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Георгян, Т. М. | - |
dc.contributor.author | Садова, Т. А. | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-19T09:42:27Z | - |
dc.date.available | 2021-05-19T09:42:27Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Георгян Т. М. Управління якістю професійно-педагогічної підготовки майбутніх вихователів / Т. М. Георгян, Т. А. Садова // Наука і освіта. – 2011. – №6. – С. 41-45. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11550 | - |
dc.description.abstract | У статті з позиції управлінського підходу визначено місце діагностики в системі педагогічного моніторингу, представлено досвід використання дидактичного тестування як методу контролю і оцінювання результатів навчально-пізнавальної діяльності студентів. The article from the standpoint of management approach identifies the place of diagnosis in the system of pedagogical monitoring, presents the experience of using didactic testing as a method of monitoring and evaluating the results of educational and cognitive activities of students. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | управління | uk |
dc.subject | моніторинг | uk |
dc.subject | тестування | uk |
dc.subject | тест | uk |
dc.subject | management | uk |
dc.subject | testing | uk |
dc.subject | monitoring | uk |
dc.subject | test | uk |
dc.title | Управління якістю професійно-педагогічної підготовки майбутніх вихователів | uk |
dc.title.alternative | Quality management of professional and pedagogical training of future educators | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Heorhian N. M. 2011.pdf | 130.32 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.