Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11549
Title: | Рольова гра як технологія роботи зі студентами у площині ціннісно-смислових орієнтацій молоді |
Other Titles: | Ролевая игра как технология работы со студентами в плоскости ценностно-смысловых ориентаций молодежи Role play as a technology of working with students in the plane of value and semantic orientations of youth |
Authors: | Бурцева, І. І. |
Keywords: | підхід системний підхід особистісно зорієнтований підхід діяльнісний підхід учитель технологій культурологічний підхід approach system approach personality-oriented approach activity approach culturological approach technology teacher |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Бурцева І. І. Рольова гра як технологія роботи зі студентами у площині ціннісно-смислових орієнтацій молоді / І. І. Бурцева // Наука і освіта. – 2011. – №6. – С. 38-41. |
Abstract: | У статті йдеться про одну з найефективніших технік інтерактивного навчання – рольову гру. Розглянуто особливості використання рольової гри на заняттях з педагогіки (на прикладі гри "Зроби крок уперед"). Проаналізовано переваги й ризики подібної гри. Подані рекомендації щодо використання рольових ігор у навчальновиховному процесі класичного ВНЗ. The article is about one of the most effective techniques of interactive learning - role play. Considered features of the use of role-playing games in pedagogy classes (on the example of the game "Take a step forward"). The advantages and risks of such a game are analyzed. Recommendations for the use of role-playing games in the educational process of a classical university are given. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11549 |
Appears in Collections: | 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Burtseva I. I. 2011.pdf | 125.99 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.