Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11547
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Борисенко, Н. А. | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-19T07:50:06Z | - |
dc.date.available | 2021-05-19T07:50:06Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Борисенко Н. А. Наукові пдіходи до професійної підготовки майбутніх учителів технологій / Н. А. Борисенко // Наука і освіта. – 2011. – №6. – С. 30-33. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11547 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена аналізу системного, особистісно зорієнтованого, діяльнісного та культурологічного наукових підходів для застосування їх у процесі професійної підготовки майбутніх учителів технологій. The article is devoted to the analysis of systemic, personality - oriented, activity and culturological scientific approaches for their application in the process of professional training future technology teachers. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | підхід | uk |
dc.subject | системний підхід | uk |
dc.subject | особистісно зорієнтований підхід | uk |
dc.subject | діяльнісний підхід | uk |
dc.subject | культурологічний підхід | uk |
dc.subject | учитель технологій | uk |
dc.subject | pproach | uk |
dc.subject | culturological approach | uk |
dc.subject | personality-oriented approach | uk |
dc.subject | technology teacher | uk |
dc.subject | activity approach | uk |
dc.subject | culturological approac | uk |
dc.title | Наукові пдіходи до професійної підготовки майбутніх учителів технологій | uk |
dc.title.alternative | Scientific approaches to the training of future teachers of technology | uk |
dc.title.alternative | Научные пдиходы к профессиональной подготовке будущих учителей технологий | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Scientific approaches 2011.pdf | 119.79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.