Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11478
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБалашов, Едуард Михайлович-
dc.date.accessioned2021-05-13T11:15:27Z-
dc.date.available2021-05-13T11:15:27Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБалашов Е. М. Самоефективність як когнітивна складова саморегульованого навчання студентів / Е. М. Балашов // Освіта та соціалізація особистості : матеріали VIII Всеукр. інтернет-конф. (Одеса, 24-25 квітня 2020 р.) / Південноукр. нац. пед. ун-т імені К. Д. Ушинського. — Одеса, 2020. — С. 10-13.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11478-
dc.description.abstractВисокі вимоги, що ставляться до навчання сучасної особистості, жорсткі конкурентні вимоги сучасного ринку праці, усе більшу уваги в наукових дослідженнях приділяється проблематиці ефективності, у тому числі навчальної, діяльності людини. Гостро постає проблема виокремлення когнітивних характеристик молодої особистості, що визначають ефективність і самоефективність діяльності у різноманітних сферах. Так само величезне значення для успішності діяльності молодої людини має її самоефективність, мотивація, прагнення до реалізації потенціалу. High requirements for the training of modern personality, tough competitive requirements of the modern labor market, increasing attention in research is paid to the issue of efficiency, including training, human activity. The problem of isolating the cognitive characteristics of a young person, which determine the effectiveness and self-efficacy of activities in various fields, is acute. Equally important for the success of a young person is his self-efficacy, motivation, desire to realize their potential.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectсамоефективністьuk
dc.subjectкогнітивна характерисчтика особистостіuk
dc.subjectпотенціалuk
dc.subjectіндивідуально-особистісний розвиток особистостіuk
dc.subjectself-efficacyuk
dc.subjectpotentialuk
dc.subjectcognitive characteristics of personalityuk
dc.subjectindividual-personal development of personalityuk
dc.titleСамоефективність як когнітивна складова саморегульованого навчання студентівuk
dc.title.alternativeSelf-efficacy as a cognitive component of self-regulated learning of studentsuk
dc.title.alternativeСамоэффективность как когнитивная составляющая саморегулирующегося обучения студентовuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Освіта та соціалізація особистості (2020)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Balashov Eduard Mykhailovych 2020.pdf1.21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.