Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11461
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛемберський, Олександр Юрійович-
dc.contributor.authorLemberskyi, Oleksandr-
dc.date.accessioned2021-05-13T09:18:18Z-
dc.date.available2021-05-13T09:18:18Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationLemberskyi O. Effective English teaching technology in schools / O. Lemberskyi // International Scientific and practical conference Athens, Greece (02-03 March2020). 99-102 p.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11461-
dc.description.abstractMake time for brainstorming sessions in your classrooms can be best for both teachers and students. These kinds of simulation exercises are done on a digital screen by which the user can control the actions. It is for the student is like playing a video game where you are in control of whatever happens in that game. The only difference here is that these games are created keeping in mind the educational requirements of students. Simulation provides a virtual outlook of a real-life situation. It helps students to better understand the concepts by actually being part of the process. Institutes are incorporating virtual scenarios as part of the course module to keep the learners engaged in the classroom and help them learn better.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherInternational Scientific and practical conference Athensuk
dc.subjectEnglish teachinguk
dc.subjecttechnologyuk
dc.subjectschooluk
dc.titleEffective English teaching technology in schoolsuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра перекладу і теоретичної та прикладної лінгвістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Лемберський.pdf380.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.