Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11421
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУліщенко, Віолетта-
dc.contributor.authorУлищенко, Виолетта-
dc.contributor.authorUlishchenko, Violetta-
dc.date.accessioned2021-05-07T10:56:28Z-
dc.date.available2021-05-07T10:56:28Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationУліщенко В. Класифікація моніторингових завдань у методиці інтерсуб’єктного навчання української літератури / В. Уліщенко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 4. – С. 441-445.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11421-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовується доцільність синтезування двох видів таксономій, подається класифікація моніторингових завдань, дається визначення комплексу компетентностей. The article substantiates the expediency of synthesizing two types of taxonomies, provides a classification of monitoring tasks, defines a set of competencies.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectінтерсуб’єктне навчанняuk
dc.subjectмоніторингuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectдіагностикаuk
dc.subjectintersubject learninguk
dc.subjectmonitoringuk
dc.subjectcompetenceuk
dc.subjectdiagnosticsuk
dc.titleКласифікація моніторингових завдань у методиці інтерсуб’єктного навчання української літературиuk
dc.title.alternativeClassification of monitoring tasks in the methodology of intersubjective teaching of Ukrainian literatureuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Уліщенко В. 2011.pdf139.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.