Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11375
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Саяпіна, С. А. | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-05T13:51:54Z | - |
dc.date.available | 2021-05-05T13:51:54Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Саяпіна С. А. Розвиток теорії гри в дошкільній педагогіці (20-30-ті рр. ХХ ст.) / С. А. Саяпіна // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 4. – С. 370-373. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11375 | - |
dc.description.abstract | Зміст статті доводить, що впровадження в практику передових наукових положень з проблеми гри залежить від багатьох факторів, в тому числі від організації методичного керівництва в досліджуваний період. Представлений внесок радянських педагогів у розробку теорії гри дітей дошкільного віку: Д.Менджерицкої, П.Блонського, Є.Аркіна, Р.Жуковської, А.Усової. У міру розвитку поглядів радянських педагогів на гру, її сутність і виховну цінність, у методичній літературі була зроблена спроба розкрити її мотиви. The content of the article proves that the implementation of advanced scientific provisions on the problem of the game depends on many factors, including the organization of methodological guidance in the period under study. The contribution of Soviet teachers to the development of the theory of play of preschool children is presented: D. Mendzheritskaya, P. Blonsky, E. Arkin, R. Zhukovskaya, A. Usova. As the views of Soviet teachers on the game, its essence and educational value, in the methodological literature, an attempt was made to reveal its motives. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | дошкільна педагогіка | uk |
dc.subject | методичне керівництво | uk |
dc.subject | теорія гри | uk |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk |
dc.subject | гра | uk |
dc.subject | радянські педагоги | uk |
dc.subject | preschool pedagogy | uk |
dc.subject | methodical guide | uk |
dc.subject | game theory | uk |
dc.subject | preschool children | uk |
dc.subject | game | uk |
dc.subject | Soviet teachers | uk |
dc.title | Розвиток теорії гри в дошкільній педагогіці (20-30-ті рр. ХХ ст.) | uk |
dc.title.alternative | The development of game theory in preschool pedagogy (20-30s of the XX century) | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2011 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Саяпіна С. А. 2011.pdf | 91.31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.