Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11354
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кононенко, Наталія Вячеславівна | - |
dc.contributor.author | Kononenko, Nataliya Vyacheslavivna | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-05T08:07:06Z | - |
dc.date.available | 2021-05-05T08:07:06Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Кононенко Н. В. Педагогічні умови формування системності професійно-педагогічних знань у майбутніх педагогів дошкільної освіти / Н. В. Кононенко // Матеріали ІІІ Всеукраїн-ської науково-практичної конференції [«Педагогічні традиції та інновації в сучасному освітньому просторі»], (Дніпро, 01 жовтня 2016 р.). – Дніпро : ТОВ «Інновація», 2016. – С. 22-24. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11354 | - |
dc.description.abstract | При визначенні другої педагогічної умови формування системності професійно-педагогічних знань майбутніх вихователів ми виходили із суб’єктної природи будь-якого знання. В процесі пізнання людина не тільки підкорюється об’єктивним властивостям предметів, але й сама здійснює на них певний вплив, адже із всього різноманіття і багатства властивостей предметів вона визначає й об’єктивує лише такі, які відповідають її цілям, є практично цінними. З цього випливає, що системність професійно-педагогічних знань є результатом власної пізнавальної діяльності студентів, що виявляють і фіксують цілісність, системну природу педагогічного процесу, як предмета їх майбутньої професійно-педагогічної діяльності. З цього випливає друга педагогічна умова: наявність в навчальному процесі учбових завдань, що вимагають від студентів самостійного пошуку й обґрунтування цілісної взаємодії складових педагогічного процесу з розвитку, навчання і виховання дітей дошкільного віку, організація і здійснення якого виступає предметом професійної діяльності педагога дошкільної освіти. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | ТОВ «Інновація» | uk |
dc.subject | підготовка сучасних педагогів | uk |
dc.subject | форми мислення | uk |
dc.subject | практичні проблеми | uk |
dc.title | Педагогічні умови формування системності професійно-педагогічних знань у майбутніх педагогів дошкільної освіти | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Кафедра дошкільної педагогіки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Тезисы Днепр.pdf | 363.23 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.