Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11353Full metadata record
| DC Field | Value | Language | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Кононенко, Наталія Вячеславівна | - | 
| dc.contributor.author | Kononenko, Nataliya Vyacheslavivna | - | 
| dc.date.accessioned | 2021-05-05T08:02:11Z | - | 
| dc.date.available | 2021-05-05T08:02:11Z | - | 
| dc.date.issued | 2016 | - | 
| dc.identifier.citation | Кононенко Н. В. Системність професійно-педагогічних знань як характеристика якості професійної підготовки майбутніх вихователів / Н. В. Кононенко // Zbornik prispevkov z medzinarodnej vedeckej konferencie [«Stav, problem a perspektivy pedagogickeho studia a socialnej prace»], (Sladkovicovo, 28-29 oktobra 2016). – Sladkovicovo, 2016. – str. 109-111. | uk | 
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11353 | - | 
| dc.description.abstract | Відбувається перебіг професійно-педагогічних знань від первинного і формального оволодіння педагогічними поняттями, їх буквального відтворення для позначення певних педагогічних явищ і процесів до використання цих знань у розв’язанні типових і не типових ситуацій, що супроводжують повсякденну практичну діяльність вихователя у роботі з дітьми раннього і дошкільного віку у дошкільному навчальному закладі. | uk | 
| dc.language.iso | other | uk | 
| dc.publisher | Sladkovicovo | uk | 
| dc.subject | якість підготовки у вищих педагогічних закладах | uk | 
| dc.subject | майбутні вихователі | uk | 
| dc.subject | система дошкільної освіти | uk | 
| dc.title | Системність професійно-педагогічних знань як характеристика якості професійної підготовки майбутніх вихователів | uk | 
| dc.type | Article | uk | 
| Appears in Collections: | Кафедра дошкільної педагогіки | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| тези_Сладковичево_2016.pdf | 466.41 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.