Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11350
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКононенко, Наталія Вячеславівна-
dc.contributor.authorKononenko, Nataliya Vyacheslavivna-
dc.contributor.authorЧерненко, Ірина Сергіївна-
dc.date.accessioned2021-05-05T07:43:44Z-
dc.date.available2021-05-05T07:43:44Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКононенко Н. В. Проблема розвитку творчих здібностей дошкільників у роботі вихователів закладів дошкільної освіти / Н. В. Кононенко, І. С. Черненко // Шляхи і засоби становлення професійної майстерності майбутніх педагогів: збірн. наук. статей. Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2020. С.164-168.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11350-
dc.description.abstractРезультати контрольного етапу експерименту підтвердили ефективність цілеспрямованої роботи з розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами будівельних ігор. Проведене дослідження дозволило прийти до висновків, що успішний розвиток творчих здібностей старших дошкільників залежить не тільки від природних нахилів дитини. Значний вплив мають умови, що створюють вихователі ЗДО, надаючи дітям простір для прояву фантазії, ініціативи і самостійності у пошуку правильних рішень.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectзавдання сучасної дошкільної освітиuk
dc.subjectтворчі нахилиuk
dc.subjectтворчі здібностіuk
dc.subjectдитинаuk
dc.subjectбазовий компонент дошкільної освітиuk
dc.titleПроблема розвитку творчих здібностей дошкільників у роботі вихователів закладів дошкільної освітиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра дошкільної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Черненко_тези.pdf536.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.