Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11347
Title: | Проблеми розвитку критичного мислення у студентів |
Authors: | Кононенко, Наталія Вячеславівна Kononenko, Nataliya Vyacheslavivna |
Keywords: | проблеми розвитку критичне мислення студент |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Букаєв Вадим Вікторович |
Citation: | Кононенко Н. В. Проблеми розвитку критичного мислення у студентів / Н. В. Кононенко // Інновації в професійній діяльності педагога: проблеми, теорія, практика : матеріали міжнародної науково-практ. конф., 17–18 жовтня 2019 р. Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2019. С. 60-61. |
Abstract: | Щоб сформувати у студентів критичне мислення викладачі повинні знати, що його потрібно розвивати наступними кроками: 1. Виклик. Ціль – формування особистого інтересу для отримання інформації. Студенти мають подумати та розповісти іншим (за допомогою індивідуальної, парної, групової роботи; бреінстормінгу; спільних прогнозувань; озвучування проблемних питань тощо) про те, що вони знають з обраної теми для обговорення – так отримані раніше знання усвідомлюються і стають базою для засвоєння нових. Задача викладача на цьому етапі – узагальнити знання дітей, допомогти кожному визначити «своє особисте знання» і основні цілі для отримання нових. 2. Осмислення. Студенти знайомляться з новою інформацією. При цьому вони мають відслідкувати своє розуміння і записувати у вигляді питань те, що вони не зрозуміли – для того, щоб пізніше заповнити ці «білі плями». Після ознайомлення з інформацією кожен студент має сказати про те, які орієнтири, фрази, слова допомогли йому зрозуміти інформацію, а які, навпаки, заплутували. Головний принцип етапу осмислення – викладач має давати студентам право, установку на індивідуальні пошуки інформації з подальшим груповим обговоренням та аналізом. 3. Рефлексія. Студенти мають обдумати те, що вони взнали та як включити нові поняття в свої уявлення; обговорити, як це змінило їхні думки, бачення, поведінку. Навчити студента самостійно мислити, зважувати, приймати й брати відповідальність за свої думки і дії - це одне з найважливіших завдань викладача. Отже слід зосереджуватися на розв'язуванні проблем, генеруванні творчих розв'язків та їх практичному застосуванні. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11347 |
Appears in Collections: | Кафедра дошкільної педагогіки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Кононенко_тези_Одеса_2019.pdf | 358.14 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.