Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11346
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКононенко, Наталія Вячеславівна-
dc.contributor.authorKononenko, Nataliya Vyacheslavivna-
dc.date.accessioned2021-05-05T07:05:13Z-
dc.date.available2021-05-05T07:05:13Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКононенко Н. В. Педагогічні умови формування у майбутніх педагогів системної якості професійно-педагогічних знань / Н. В. Кононенко // Матеріали міжнародної науково-практ. конф. [«Наукова дискусія: питання педагогіки та психології»], (м. Київ, Україна, 1–2 грудня 2017 року). – К. : ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2017. – Ч. 2. – С.104-107.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11346-
dc.description.abstractСформульовані і обгрунтовані за результатами теоретичного аналізу наукових джерел, педагогічні умови формування системності професійно педагогічних знань майбутніх вихователів не мають прямого аналогу відтворення в навчальному процесі вищого педагогічного навчального закладу. Відтак, їх упровадження вимагає створення і використання спеціальної методики організації навчальної діяльності майбутніх педагогів в процесі підготовки до професійної діяльності у ВНЗ.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherКиївська наукова організація педагогіки та психологіїuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectмайбутні педагогиuk
dc.subjectсистемна якість професійно-педагогічних знаньuk
dc.titleПедагогічні умови формування у майбутніх педагогів системної якості професійно-педагогічних знаньuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра дошкільної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кононенко_тези_Киев2017.pdf228.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.