Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11332
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Нєдялкова, Катерина Василівна | - |
dc.contributor.author | Nіedіаlkova, Katerina | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-28T20:28:22Z | - |
dc.date.available | 2021-04-28T20:28:22Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Нєдялкова К. В. Технологія QR-кодування та її впровадження в освітній процес вищої школи / К. В. Нєдялкова // Збірник наукових праць "Information Technologies in Education" (ITE)". - 2020. - №44. - С. 53-64. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11332 | - |
dc.description.abstract | У статті розкривається сутність технології QR-кодування та можливості її використання в освітньому процесі, зокрема вищої школи. Автором було встановлено, що двовимірні штрихові коди можна ефективно використовувати на різних етапах навчання: пояснення, узагальнення, систематизації або перевірки вивченого матеріалу, під час оцінювання навчальних досягнень студентів тощо, причому під час такої роботи можуть поєднуватися традиційні та інтерактивні форми організації навчальної діяльності. The presented article reveals the essence of QR - coding technology and the possibility of its use in the educational process, in particular higher education. QR-codes allow you to get instant access to any information from the Internet using smartphones. With the involvement of QR-codes it is possible to diversify the educational process and increase the interest of both pupils and students to study the subject. At the same time, the use of QR codes is associated with a number of problems that should be considered when implementing this technology in the educational process. Regarding higher education, researchers have found that two-dimensional barcodes can be used at different stages of learning: explanation, generalization, systematization or verification of the studied material, when assessing student achievement, etc., and during such work can combine traditional and interactive forms of organization educational activities. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Херсонський державний університет | uk |
dc.subject | QR-код | uk |
dc.subject | технологія QR-кодування | uk |
dc.subject | освітній процес | uk |
dc.subject | фахові компетентності | uk |
dc.subject | професійна підготовка | uk |
dc.subject | майбутній вчитель математики | uk |
dc.subject | QR-code | uk |
dc.subject | QR-coding technology | uk |
dc.subject | educational process | uk |
dc.subject | professional competences | uk |
dc.subject | professional training | uk |
dc.subject | future mathematics teacher | uk |
dc.title | Технологія QR-кодування та її впровадження в освітній процес вищої школи | uk |
dc.title.alternative | QR-coding technology and its implementationin theeducational process of higher school | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра математики і методики її навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Nedyalkova Katerina 2020.pdf | 1.14 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.