Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11330
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коростіянець, Тамара Петрівна | - |
dc.contributor.author | Korostiyanets, Tamara Petrivna | - |
dc.contributor.author | Нєдялкова, Катерина Василівна | - |
dc.contributor.author | Nіedіаlkova, Katerina | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-28T20:05:59Z | - |
dc.date.available | 2021-04-28T20:05:59Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Коростіянець Т. П. Вдосконалення методичної підготовки майбутніх учителів математики через використання ситуаційних задач / Т. П. Коростіянець, К. В. Нєдялкова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2020. - Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. - Вип. №75. -. С. 111–115. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11330 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто сутність поняття ситуаційної задачі. У рамках методичної підготовки майбутніх учителів математики автори вважають за необхідне систематично включити такі види ситуаційних задач: 1) на усвідомлення спектра можливих цілей і обґрунтування правильності вибору цілей роботи з математичним змістом; 2) на вибір способу досягнення певної мети; 3) на оволодіння прийомами самооцінки результатів навчально-професійної діяльності з компонентами математичного змісту. Запропоновано авторську розробку професійно-значущих ситуаційних задач, спрямованих на вдосконалення методичної складової фахової підготовки майбутніх учителів математики. The article considers the essence of the concept of a situational problem. As part of the methodological training of future teachers of mathematics, the authors consider the need to systematically include the following types of situational tasks: 1) on awarenessof the range of possible goals and justification of the correct choice of goals for working with mathematical content; 2) on the choice of ways to achieve a certain goal; 3) on mastering the techniques of self-assessment of the results of educational and professional activities with components of mathematical content.The author 's development of professionally significant situational tasks aimed at improving the methodological component of professional training of future mathematics teachers is proposed. U statti roz·hlyanuto sutnistʹ ponyattya sytuatsiynoyi zadachi. U ramkakh metodychnoyi pidhotovky maybutnikh uchyteliv matematyky avtory vvazhayutʹ za neobkhidne systematychno vklyuchyty taki vydy sytuatsiynykh zadach: 1) na usvidomlennya spektra mozhlyvykh tsiley i obgruntuvannya pravylʹnosti vyboru tsiley roboty z matematychnym zmistom; 2) na vybir sposobu dosyahnennya pevnoyi mety; 3) na ovolodinnya pryyomamy samootsinky rezulʹtativ navchalʹno-profesiynoyi diyalʹnosti z komponentamy matematychnoho zmistu. Zaproponovano avtorsʹku rozrobku profesiyno-znachushchykh sytuatsiynykh zadach, spryamovanykh na vdoskonalennya metodychnoyi skladovoyi fakhovoyi pidhotovky maybutnikh uchyteliv matematyky. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | аціональний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова | uk |
dc.subject | ситуаційна задача | uk |
dc.subject | професійно-значущий результат | uk |
dc.subject | методична компетентність | uk |
dc.subject | фахова підготовка | uk |
dc.subject | майбутній учитель математики | uk |
dc.subject | situational task | uk |
dc.subject | professionally significant result | uk |
dc.subject | methodical competence | uk |
dc.subject | professional training | uk |
dc.subject | future teacher of mathematics | uk |
dc.subject | situational task | uk |
dc.subject | professionally significant result | uk |
dc.subject | professional training | uk |
dc.subject | future teacher of mathematics | uk |
dc.subject | methodical competence | uk |
dc.title | Вдосконалення методичної підготовки майбутніх учителів математики через використання ситуаційних задач | uk |
dc.title.alternative | Improving the methodological training of future teachers of mathematics through the use of situational problems | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра математики і методики її навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Korostiyanets Tamara Petrivna 2020.pdf | 764 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.