Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11306
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorHaievets, Yana Stanislavivna-
dc.contributor.authorГаєвець, Яна Станіславівна-
dc.date.accessioned2021-04-27T10:41:28Z-
dc.date.available2021-04-27T10:41:28Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГаєвець Я. С. Проблемно-модульне навчання як технологія формування методичної компетентності майбутніх учителів у навчанні учнів математики / Я. С. Гаєвець // Фізико-математична освіта. – 2019. Вип. 1(19). – С. 24-28.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11306-
dc.description.abstractУ статті розглянуто можливості використання технології проблемно-модульного навчання під час формування методичної компетентності майбутніх учителів початкової школи у навчанні учнів математики. Подано детальний аналіз робочої програми курсу «Методика викладання математичної освітньої галузі» для підготовки бакалаврів спеціальності 013 Початкова освіта, розроблену на основі модульного та компетентнісного підходах. Визначено напрямки впровадження технології проблемного навчання під час планування проблемних лекцій, практичних занять, самостійної роботи студентів та розробки навчальних проєктів. The article considers the possibilities of using the technology of problem-modular learning during the formation of methodical competence of future teachers of elementary school in teaching mathematics students. The article presents the working program of the course "Methodology of Teaching Mathematical Educational Field" for the preparation of bachelors of specialty 013 Primary education, developed on the basis of modular and competent approaches. The directions of introduction of problem learning technology during planning of problem lectures, practical classes, independent work of students and development of educational projects are determined.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectметодична компетентність учителяuk
dc.subjectметодика навчання математикиuk
dc.subjectтехнологія проблемно-модульного навчанняuk
dc.subjectпроблемна лекціяuk
dc.subjectпрактичне заняттяuk
dc.subjectmethodical competence of the teacheruk
dc.subjectmethodology of teaching mathematicsuk
dc.subjecttechnology of problem-module training.uk
dc.subjectproblem lectureuk
dc.subjectpractical lessonuk
dc.titleПроблемно-модульне навчання як технологія формування методичної компетентності майбутніх учителів у навчанні учнів математикиuk
dc.title.alternativeProblem-modular education as technology forming methodic competence of future teachers teaching of mathematicsuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Haievets Yana Stanislavivna 2019.pdf878.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.