Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11305
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorHaievets, Yana Stanislavivna-
dc.contributor.authorГаєвець, Яна Станіславівна-
dc.contributor.authorЯковлєва, Ольга Миколаївна-
dc.contributor.authorIakovlieva, Olga Mykolaivna-
dc.date.accessioned2021-04-27T10:31:00Z-
dc.date.available2021-04-27T10:31:00Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГаєвець Я. С. Проблема наступності у формуванні уміння розв’язувати текстові задачі учнями 4 та 5 класів / Я. С. Гаєвець // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 20 - 21 вересня 2019 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. - Харків: Ранок. - 2019. - С. 33-35.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11305-
dc.description.abstractThe article explores the problem of ensuring continuity in the learning process for solving text problems by students in elementary and basic schools. The necessity of improving the methodological training of elementary school teachers and teachers of mathematics is emphasized.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherХарків: Ранокuk
dc.subjectcontinuityuk
dc.subjecttext tasksuk
dc.subjectelementary teacheruk
dc.subjectmath teacheruk
dc.titleПроблема наступності у формуванні уміння розв’язувати текстові задачі учнями 4 та 5 класівuk
dc.title.alternativeThe problem of continuity in the formation of the ability to solve text problems by students in grades 4 and 5uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Haievets Yana Stanislavivna 2019.pdf4.42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.