Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1129
Title: | Навчання англійського професійного мовлення майбутніх журналістів |
Other Titles: | Teaching Future Journalists Professionally Oriented Communication in English |
Authors: | Гулала-Нурі, Ахмед Gulala-Nouri, Ahmed |
Keywords: | жанри журналістики послідовність мовних дій одиниця навчання мовленнєві вміння алгоритм методичних дій система вправ критерії визначення ефективності journalism genres the sequence of speech acts unit of teaching speech skills the algorithm of methodical actions efficiency criteria |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Гулала-Нурі, Ахмед. Навчання англійського професійного мовлення майбутніх журналістів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Ахмед Гулала-Нурі; наук. кер. Р. Ю. Мартинова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2014. – 21 с. |
Abstract: | У дисертації проаналізовано сучасні методи навчання англійського професійного мовлення майбутніх журналіс-тів, виявлено їх переваги та недоліки. Схарактеризована сутність жанрів журналістики і психологічно обґрунтована послідовність їх пред’явлення для навчання відповідних форм мовлення. Встановлено одиницю навчання професійного іншомовного мовлення майбутніх журналістів у кожному його жанрі. Обґрунтовано компоненти змісту навчання англійського професійного мовлення майбутніх журналістів згідно із жанрами, що вивчаються. Розроблено алгоритм методичних дій щодо навчання професійного іномовлення майбутніх журналістів, який реалізовано у спеціальній системі вправ, ефективність якої перевірена у процесі формувального етапу експерименту і визначена за розробленими критеріями. The thesis deals with the problem of teaching future journalists professionally oriented communication in English. The modern methods of teaching future journalists professio-nally oriented communication in English have been analysed; their weak and strong points have been highlighted. The es-sence of journalism genres and psychologically grounded se-quence of their presentation to teach corresponding forms of speech have been characterized. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1129 |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Gulala-Nouri. aref..pdf | 244.48 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.