Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1123
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАйзенбарт, Map'яна Михайлівна-
dc.contributor.authorAyzenbart, Maryana Mykhaylivna-
dc.date.accessioned2018-12-19T10:40:35Z-
dc.date.available2018-12-19T10:40:35Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationАйзенбарт, М. М. Формування соціально-комунікативної компетенції дітей старшого дошкільного віку в процесі ігрової діяльності [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Мар'яна Михайлівна Айзенбарт; наук. кер. О. В. Квас; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2016. – 274 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1123-
dc.description.abstractДисертацію присвячено проблемі формування соціально-комунікативної компетенції старших дошкільників у процесі ігрової діяльності. Розкрито теоретичні основи формування соціально-комунікативної компетенції дітей старшого дошкільного віку. Науково обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування соціально-комунікативної компетенції старших дошкільників у процесі ігрової діяльності, визначено сутність і структуру феномена «соціально-комунікативна компетенція дітей старшого дошкільного віку»; уточнено поняття «предметно-ігрове розвивальне середовище»; визначено критерії, показники і схарактеризовано рівні сформованості соціально-комунікативної компетенції дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності. The dissertation is devoted to the problem of formation of social and communicative competence of senior preschool children in the process of game activity. The theoretical bases of formation of social and communicative competence of children of the senior preschool age are revealed. The pedagogical conditions for the formation of social and communicative competence of senior preschool children in the process of game activity are scientifically substantiated and experimentally verified; the essence and structure of the phenomenon "social and communicative competence of children of the senior preschool age" are determined; the concept "subject-game development environment" is specified; criteria, indicators are determined and levels of formation are characterized social and communicative competence of children of the senior preschool age in gaming activity.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectсоціально-комунікативна компетенціяuk
dc.subjectігрова діяльністьuk
dc.subjectпредметно-ігрове розвивальне середовищеuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectдіти старшого дошкільного вікуuk
dc.subjectsocial and communicative competenceuk
dc.subjectplay activityuk
dc.subjectsubject’s educational environmentuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.subjectchildren of preschool ageuk
dc.titleФормування соціально-комунікативної компетенції дітей старшого дошкільного віку в процесі ігрової діяльностіuk
dc.title.alternativeThe formation of social communicative competence of children of preschool age by means of play activityuk
dc.typeThesisuk
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Айзенбарт_М.М .pdf2.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.