Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11208
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Slobodianiuk, Hanna Anatolievna | - |
dc.contributor.author | Слободянюк, Ганна Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-16T09:00:26Z | - |
dc.date.available | 2021-04-16T09:00:26Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Slobodianiuk Н. A. Cued speech as a tool to overcome difficulties in english phonetics acquisition by the chinese students of philological department / Н. А. Slobodianiuk // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2018. – Ariel. Issue №9. – рр. 204-210. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11208 | - |
dc.description.abstract | The paper argues the possibility of using a special visual mode of communication to improve English phonemic awareness by Chinese students. The analysis of existing techniques to teach word rhythm considering the differences in Chinese and English pronunciation have been made. У статті обговорюється можливість використання спеціального візуального режиму спілкування для поліпшення англійської фонематичної обізнаності китайськими студентами. Проведено аналіз існуючих методів навчання ритму слів з урахуванням відмінностей у вимові китайської та англійської мов. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | cued speech | uk |
dc.subject | phonemic awareness | uk |
dc.subject | handshape | uk |
dc.subject | visual | uk |
dc.subject | phoneme | uk |
dc.subject | кинова мова | uk |
dc.subject | фонематичне усвідомлення | uk |
dc.subject | рукостискання | uk |
dc.subject | візуальний | uk |
dc.subject | фонема | uk |
dc.title | Cued speech as a tool to overcome difficulties in english phonetics acquisition by the chinese students of philological department | uk |
dc.title.alternative | Мова як інструмент подолання труднощів у засвоєнні англійської фонетики китайськими студентами філологічного факультету | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2018 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Slobodianiuk Наnna 2018.pdf | 670.02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.