Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11193
Title: | Педагогічна діагностика особливості проведення контролю за якістю освіти майбутніх учителів |
Other Titles: | Pedagogical diagnosis of the peculiarities of quality control of education of future teachers |
Authors: | Савченко, Л. О. |
Keywords: | діагностика педагогічна діагностика якість освіти контроль diagnostics pedagogical diagnostics quality of education control |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Савченко Л. О. Педагогічна діагностика особливості проведення контролю за якістю освіти майбутніх учителів / Л. О. Савченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 4. – С. 355-358. |
Abstract: | У статті розглянуто проблему вивчення педагогічної діагностики особливості проведення контролю за якістю освіти майбутніх учителів. Діагностика охоплює всіх студентів без винятку і має проводитися шляхом систематичних діагностичних зрізів по кожному з параметрів розвитку особистості студента. Діагностика включає контроль, перевірку, оцінювання, накопичення статистичних даних, їх аналіз, виявлення динаміки, тенденції, прогнозування подальшого розвитку подій. The article considers the problem of studying pedagogical diagnostics of the peculiarities of quality control of education of future teachers. Diagnosis covers all students without exception and should be performed by systematic diagnostic sections for each of the parameters of student personality development. Diagnosis includes control, verification, evaluation, accumulation of statistical data, their analysis, detection of dynamics, trends, forecasting further developments. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11193 |
Appears in Collections: | 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Савченко Л. О. 2011.pdf | 86.52 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.