Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11175
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Балакірєва, Вікторія Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Balakireva, Victoria Anatoliivna | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-12T19:32:04Z | - |
dc.date.available | 2021-04-12T19:32:04Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Балакірєва В. А. Теорія і практика підготовки майбутніх учителів до організації трудового навчання учнів в освітньому процесі початкової школи : дис. доктора пед. наук : 13.00.04 / Вікторія Анатоліївна Балакірєва; наук. керів. А. М. Богуш; Південноукр. нац. пед. ун-т імені К. Д. Ушинського. - Одеса, 2021. - 519 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11175 | - |
dc.description.abstract | У дисертаційному дослідженні вперше обґрунтовано теоретико-методологічні концепти професійної підготовки майбутніх учителів до організації трудового навчання учнів в освітньому процесі початкової школи як цілісної педагогічної системи, що охоплює методологічні підходи (особистісно-діяльнісний, системний, контекстний і технологічний) та принципи. Розкрито й обґрунтовано сутність і структуру феномена «підготовленість майбутніх учителів до організації трудового навчання учнів в освітньому процесі початкової школи» (мотиваційно-ціннісний, когнітивно-пізнавальний, діяльнісно-творчий, рефлексійно-оцінний компоненти); розроблено систему критеріїв (настановний, знаннєвий, поведінковий, аналітичний) з відповідними показниками. Визначено й схарактеризовано рівні (високий, достатній, задовільний і низький) підготовленості майбутніх учителів до організації трудового навчання учнів в освітньому процесі початкової школи. In a dissertation research for the first time ever have been substantiated theoretical-methodological concepts of professional training of future teachers for organization of labor education in the educational process of primary school as complete pedagogical system, which includes methodological approaches (personal-activity approach, system approach, contextual and technological approaches) and principles (the unity of different preparation methods and tools; creation of necessary conditions in a higher-educational institution; strength, self-consciousness and effectiveness of educational results, up-bringing and development; fundamentality of education and its professional focus; positive motivation and auspicious emotional climate; the unity of individual and collective educational forms in a higher-educational institution; self-consciousness towards goals among students; choice of individual educational trajectories; productivity of education; primacy of students’ education products and the secondary role of studying known results; educational reflection; the unity of education with productive activity; modeling of the future professional activity). | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" | uk |
dc.subject | професійно-педагогічна підготовка | uk |
dc.subject | трудове навчання | uk |
dc.subject | праця учнів | uk |
dc.subject | підготовленість майбутніх учителів до організації трудового навчання учнів | uk |
dc.subject | початкова школа | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | експериментальна методика | uk |
dc.subject | professional and pedagogical training | uk |
dc.subject | labor education | uk |
dc.subject | labor upbringing | uk |
dc.subject | students' work | uk |
dc.subject | readiness of future teachers for the organization of labor education of students | uk |
dc.subject | experimental methodology | uk |
dc.subject | primary school | uk |
dc.subject | pedagogical conditions | uk |
dc.subject | трудове виховання | uk |
dc.title | Теорія і практика підготовки майбутніх учителів до організації трудового навчання учнів в освітньому процесі початкової школи | uk |
dc.title.alternative | Theory and practice of preparing future teachers for organization of students’ labor education in the educational process of primary school | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Balakireva Victoria Anatoliivna 2021.pdf | 6.75 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.