Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11136
Назва: | Рівні засвоєння англомовного матеріалу в процесі інтегрованого навчання соціальної педагогіки засобами англійської мови |
Автори: | Мулик, Катерина Олександрівна Mulyk, Kateryna Oleksandrivna |
Ключові слова: | процес інтегрованого навчання соціальної педагогіки засобами англійська мова соціальна педагогіка рівні засвоєння англомовного матеріалу |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Мулик К. Рівні засвоєння англомовного матеріалу в процесі інтегрованого навчання соціальної педагогіки засобами англійської мови / Катерина Мулик // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі : матеріали ІІІ Міжнар. наук. конф. (м. Одеса, 15–16 трав. 2017 р.) / Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. ‒ Харків : Право, 2017. ‒ С. 125-128. |
Короткий огляд (реферат): | Сучасний стан розвитку зовнішніх зв’язків України потребує якісно нового підходу до проблеми іншомовної підготовки майбутнього фахівця, який буде успішним лише в тому випадку, якщо буде врахований міжпредметний зв’язок, що лежить в основі інтегрованого підходу. Метою роботи є визначення рівнів засвоєння англомовного матеріалу в процесі інтегрованого навчання соціальної педагогіки засобами англійської мови. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11136 |
Розташовується у зібраннях: | 2017 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Mulyk.pdf | 430.51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.