Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11129
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ігнатенко, Сузанна Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Ihnatenko, Suzanna Oleksandrivna | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-07T10:53:41Z | - |
dc.date.available | 2021-04-07T10:53:41Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Ihnatenko S. O. Simulation and game-based approach to training future physical education teachers for professional activity / S. O. Ihnatenko // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2018. – Ariel. Issue №9. – рр. 80-85. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11129 | - |
dc.description.abstract | The article focuses on the process of training future physical education teachers for future activity on the basis of simulation teaching as a training prerequisite. The essence and significance of simulation and game-based learning in the process of future teachers’ professional training are described. The following means of simulation and game-based learning are distinguished: simulation game, business game, role-playing game, problem situations, game training; the feasibility of their usage is argued. Стаття зосереджена на процесі підготовки майбутніх учителів фізичної культури до майбутньої діяльності на основі імітаційного навчання як передумови навчання. Описано сутність та значення моделювання та ігрового навчання у процесі професійної підготовки майбутніх учителів. Виділяють такі засоби імітації та ігрового навчання: імітаційна гра, ділова гра, рольова гра, проблемні ситуації, ігровий тренінг; аргументовано доцільність їх використання. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | professional activity | uk |
dc.subject | simulation and game-based learning | uk |
dc.subject | training of students | uk |
dc.subject | physical education | uk |
dc.subject | професійна діяльність | uk |
dc.subject | моделювання та навчання на основі гри | uk |
dc.subject | навчання студентів | uk |
dc.subject | фізична культура | uk |
dc.title | Simulation and game-based approach to training future physical education teachers for professional activity | uk |
dc.title.alternative | Моделювання та ігровий підхід до підготовки майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2018 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ihnatenko Suzanna Oleksandrivna 2018.pdf | 710.21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.