Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11122
Назва: | Cultural context as the basis of art and pedagogical dialogue |
Інші назви: | Культурний контекст як основа художньо-педагогічного діалогу |
Автори: | Ashykhmina, Nataliia Vitaliivna Korchevnaya, Svetlana Oleksandrivna Ашихміна, Наталія Віталіївна Корчевна, Світлана Олександрівна |
Ключові слова: | dialogue art and pedagogical dialogue art image invariance art education and upbringing діалог художньо-педагогічний діалог інваріантність художнього образу художня освіта та виховання |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Revista Inclusiones |
Бібліографічний опис: | Ashikhmina, Nataliia & Korchevna, Svitlana. Cultural context as the basis of art and pedagogical dialogue. Revista Inclusiones. Vol: 8 num 1 (2021): 144-153. |
Короткий огляд (реферат): | In article a thesis was proposed that Art and pedagogical dialogue is the co-creation by “Ego” of many faces, the meeting of subjects with diverse style of thinking and cultural horizons of surrounding art and educational reality that extends considerably the borders of the individual cultural essence view and enables to comprehend them more deeply. Such kind of comprehension can be efficient if based on culturological approach that transmits cultural context. The implementation of this approach will enable to regard art education and development as the process of dialogical environment creation for the search and understanding the cultural senses via cognition of artistic image invariance. У статті художньо-педагогічний діалог розглянуто з позиції співтворчості різних «Я», зустрічі суб'єктів різних стилів мислення з навколишньою художньо-освітньої дійсністю, що значно розширює межі особистісного бачення культурних смислів і робить більш глибоким їх осягнення. Таке розуміння може стати результативним завдяки опорі на культурологічний підхід, що транслює культурний контекст. Використання даного підходу дозволяє розглядати художню освіту і виховання як процес створення діалогічного простору для пошуку і розуміння культурних смислів через пізнання інваріантності художніх образів. В статье художественно-педагогический диалог рассмотрен с позиции сотворчества многоликих «Я», встречи субъектов различных стилей мышления с окружающей художественно-образовательной действительностью, что существенно раздвигает границы личностного видения культурных смыслов и делает более глубоким их постижение. Такое постижение может стать результативным благодаря опоре на культурологический подход, транслирующим культурный контекст. Использование данного подхода позволит рассматривать художественное образование и воспитание как процесс создания диалогического пространства для поиска и понимания культурных смыслов через познание инвариантности художественных образов. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11122 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра вокально-хорової підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
14 Nataliia et al VOL 8 NUM 1 ENEMAR2021INCL.pdf | 1.61 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.