Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11107
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ашихміна, Наталія Віталіївна | - |
dc.contributor.author | Ashykhmina, Nataliia Vitaliivna | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-06T08:44:54Z | - |
dc.date.available | 2021-04-06T08:44:54Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Ашихміна Н.В. Методична компетентність учителя музичного мистецтва. Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика: збірник наукових статей. / за заг. ред. Л. В. Сєрих. - Суми: НІКО, 2021. - С. 22-25. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11107 | - |
dc.description.abstract | У статті наголошено на важливості компетентнісної парадигми освіти. Порівняно поняття «компетенція» і «компетентність». Визначено сутність методичної компетентності вчителя музичного мистецтва. The article emphasized the importance of the competence paradigm of education. The terms "competence" and "competence" are compared. The essence of music teachers' methodical competence is determined. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти | uk |
dc.subject | компетенція | uk |
dc.subject | компетентність | uk |
dc.subject | учитель музичного мистецтва | uk |
dc.subject | методична компетентність | uk |
dc.subject | competency | uk |
dc.subject | competencе | uk |
dc.subject | teacher of musical art | uk |
dc.subject | methodological competence | uk |
dc.title | Методична компетентність учителя музичного мистецтва | uk |
dc.title.alternative | Methodological competence of the teacher of music art | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Кафедра вокально-хорової підготовки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ashykhmina_NV.pdf | 800.84 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.