Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11079
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Gruschko, Svitlana Petrivna | - |
dc.contributor.author | Грушко, Світлана Петрівна | - |
dc.contributor.author | Грушко, Светлана Петровна | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-05T09:11:42Z | - |
dc.date.available | 2021-04-05T09:11:42Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Грушко С. Євроінтеграційний контекст і полікультурний простір в інноваційних стратегіях створення навчально-методичної літератури з іноземних мов / Світлана Грушко // ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі»: 16-17 травня 2016 р. / ДЗ «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського», Кафедра перекладу і теоретичної та прикладної лінгвістики; Секція теоретичної та прикладної лінгвістики Південного регіонального наукового центру НАН і МОН України; [оргком. конф. : Т. І. Койчева, Т. М. Корольова, О. В. Попова, Дін Сінь, Т. В. Стоянова]. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, Секція теоретичної та прикладної лінгвістики Південного регіонального наукового центру НАН і МОН України. – 2016. – С. 64-67. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11079 | - |
dc.description.abstract | Євроінтеграційні процеси забезпечує можливість різнобічного обміну інформацією, що диктується сучасними міжкультурними зв’язками у самому широкому розумінні цього феномену. Як наслідок міжнародного співробітництва – поява нових напрямів в освітньому полі України. У цьому контексті забезпечення студентів українських ВНЗ новітньою навчально методичною літературою для вивчення іноземних мов стає нагальною проблемою. Для успішних результатів вирішення проблем створення навчально-методичної літератури для вивчення іноземних мов необхідно: проаналізувати і узагальнити досвід вітчизняних і зарубіжних учених, методистів, викладачів-практиків у створенні учбової літератури; актуалізувати новітні розробки у галузі створення науково-методичної літератури; визначити сучасні методологічні засади викладання іноземної мови, у першу чергу у професійно-орієнтованих дисциплінах, що призводить до необхідності створення навчальної літератури певного професійного спрямування; врахувати основні методичні і методологічні засади західноєвропейського досвіду. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», Секція теоретичної та прикладної лінгвістики Південного регіонального наукового центру НАН і МОН України | uk |
dc.subject | перспективні напрями | uk |
dc.subject | євроінтеграційні процеси | uk |
dc.subject | євроінтеграційний контекст | uk |
dc.subject | полікультурний простір | uk |
dc.subject | література з іноземних мов | uk |
dc.title | Євроінтеграційний контекст і полікультурний простір в інноваційних стратегіях створення навчально-методичної літератури з іноземних мов | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі (2016) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Gruschko Svitlana Petrivna 2016.pdf | 1.8 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.