Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11057
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСемко, Яна Сергіївна-
dc.contributor.authorSemko, Yana Serhiivna-
dc.date.accessioned2021-04-01T13:08:55Z-
dc.date.available2021-04-01T13:08:55Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСемко Я. С. Зміна соціального міфу та поява гламуру в українській суспільній свідомості / Я. С. Семко Історіосфера: матеріали Шістнадцятої наук. конф. викладачів, здобувачів вищ. освіти та молодих учених Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського, [7–8 квітня 2017 р.] / Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського, Рада молодих учених та спеціалістів; [редкол.: Ю. А. Добролюбська (відп. ред.) та ін.]. – Одеса : [ПНПУ ім. К. Д. Ушинського], 2017. – С. 38-41.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11057-
dc.description.abstractДійсно, гламур, як тенденція культури споживання, оперує типовими образами, пропонує універсальну рецептуру створення іміджу, гарантуючи тим самим включення в орбіту технології ідеального задоволення. Гламур, який прийшов на пострадянський простір, немов би повернувся до свого початкового змісту. Цей етап рецепції гламуру соціальною уявою можна назвати «казковим» або «магічним» — він заснований на наївній вірі в силу перетворення, яка немов за помахом чарівної палички змінить соціальну реальність і відкриє нові перспективи. Подібне сприйняття гламуру цілком співвідноситься з існуючою на той момент соціальної міфологією — очікуванням змін від влади, благодіянь і свіжих ідей ззовні та одночасно орієнтацією на активність самої людини, яка повинна негайно реалізувати всі свої можливості. Really, glamor, as a trend in the culture of consumption, operates with typical images, offers a universal recipe for creating an image, thus ensuring the inclusion in the orbit of the technology of ideal pleasure. The glamor that came to the post-Soviet space seems to have returned to its original meaning. This stage of the reception of glamor by the social imagination can be called "fabulous" or "magical" - it is based on a naive belief in the power of transformation, which, like a magic wand, will change social reality and open new perspectives. This perception of glamor is fully consistent with the existing social mythology at the time - the expectation of change from power, charity and fresh ideas from the outside and at the same time focus on the activity of man himself, who must immediately realize all its potential.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectгламурuk
dc.subjectгламурна цивілізаціяuk
dc.subjectсоціальна міфологіяuk
dc.subjectкультура споживанняuk
dc.subjectзадоволенняuk
dc.subjectстворення іміджуuk
dc.subjectglamoruk
dc.subjectglamorous civilizationuk
dc.subjectsocial mythologyuk
dc.subjectconsumption cultureuk
dc.subjectsatisfactionuk
dc.subjectimage creationuk
dc.titleЗміна соціального міфу та поява гламуру в українській суспільній свідомостіuk
dc.title.alternativeChanging social myth and the emergence of glamor in the Ukrainian public consciousnessuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Semko Yana Serhiivna 2017.pdf582.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.