Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11048
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Массанов, Анатолій Вікторович | - |
dc.contributor.author | Massanov, Anatoly Viktorovich | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-30T13:17:17Z | - |
dc.date.available | 2021-03-30T13:17:17Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Массанов А. В. Психологічні умови розвитку соціальної зрілості старшокласника / А. В. Массанов // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 3. – С. 54-56. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11048 | - |
dc.description.abstract | У статті розкриваються психологічні умови розвитку соціальної зрілості в юнацькому віці. Головними умовами розглядаються здатності особистості до подолання психологічних бар'єрів у професійному й особистісному самовизначенні. The article reveals the psychological conditions for the development of social maturity in adolescence. The main conditions are considered the ability of the individual to overcome psychological barriers in professional and personal self-determination. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | соціальна зрілість | uk |
dc.subject | психологічний бар'єр | uk |
dc.subject | професійне й особистісне самовизначення | uk |
dc.subject | social maturity | uk |
dc.subject | psychological barrier | uk |
dc.subject | professional and personal self-determination | uk |
dc.title | Психологічні умови розвитку соціальної зрілості старшокласника | uk |
dc.title.alternative | Psychological conditions for the development of social maturity of high school students | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Массанов А. В. 2011.pdf | 117.26 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.