Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10927Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Гуртаюс, Дейвідас | - |
| dc.contributor.author | Листопад, Олексій Анатолійович | - |
| dc.contributor.author | Lystopad, Oleksii Anatoliyovych | - |
| dc.date.accessioned | 2021-03-19T09:53:44Z | - |
| dc.date.available | 2021-03-19T09:53:44Z | - |
| dc.date.issued | 2019 | - |
| dc.identifier.citation | Гуртаюс Д. Cпівробітництво між Україною та Литовською Республікою в галузі освіти / Дейвідас Гуртаюс, Олексій Листопад // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: Міжнародний журнал. – Випуск 5. – Харбін : Харбінський інженерний університет, 2019. ‒ С. 92-94. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10927 | - |
| dc.description.abstract | Тенденції, що склалися в розвитку незалежних національних систем освіти Литовської Республіки та України вимагають науково-педагогічного осмислення основних освітніх процесів. Досвід становлення і розвитку систем освіти України та Литовської Республіки свідчить про спільність ряду тенденцій та підходів у реформуванні національних систем освіти. Аналіз цих спільних освітніх тенденцій, головних та підпорядкованих є найважливішим моментом глобального моделювання національних освітніх систем. Вивчення та порівняльний аналіз досвіду Литви та України в модернізації освіти є особливо актуальним на сучасному етапі, тому що незважаючи на певні успіхи в модернізації освіти в Литві та Україні, країни ще стикаються з проблемами, тому дуже важливим є дослідження тенденцій розвитку, глибокий науковий аналіз повсякденних практичних дій та обмін новаціями в галузі освіти, які вже напрацьовані як в Литовській Республіці, так і в Україні за роки відновлення незалежності. Використати цей досвід та нововведення потрібно для вдосконалення національних моделей освіти. Але слід пам’ятати на неприпустимості механічного перенесення нововведень з одного менталітету на інший, тому що в результаті цього нововведення швидко стають нежиттєздатними незважаючи на їх прогресивний характер. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Харбінський інженерний університет | uk |
| dc.subject | система освіти Литви | uk |
| dc.subject | система освіти України | uk |
| dc.title | Співробітництво між Україною та Литовською Республікою в галузі освіти | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Розташовується у зібраннях: | 2019 Вип. 5 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Hurtaus, Lystopad.pdf | 508.53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.